Något har hänt!

Hupp, här sitter jag och bloggar medans Rickard äter glass lugnt i soffan. Sally då undrar ni? Hon sover så sött i sina lilla säng sen en timme tillbaka. Helt otroligt, andra kvällen i rad och jag hoppas verkligen att det håller i sig för det är skönt att vara "barnfri" även om hon liksom är hemma. Sally har sen en vecka tillbaka mått väldigt bra och varit redig på alla sätt och vis. Förra helgen hade hon 3-dagars feber och sen hon blev kvitt den så är hon som en helt annan tjej - mycket bra!  Växer gör hon med, över 8kg och 70cm lång!

Rickard har bara tre pass kvar, sen är vi lediga i 7 härliga veckor tillsammans! Första resan gå till Göteborg redan på fredag då vi ska hälsa på Östra sjukhuset. Det är med blandade känslor som jag tänker på det, men i slutänden så kommer det nog vara rätt att åka dit och få ett avslut och andra minnen. Se på Sally och tänka hur bra det verkligen har gått!
Sen på lördagen blir det väl till att shoppa lite, Rickard ska tydligen kika efter en present till mig, spännande! På lunch/em bär det av till en kompis till oss, Martina, vi ska hälsa på henne i hennes nya lägenhet. Ska bli kul det också. Och på söndagen är det Liseberg som gäller, då kommer även resterande av mina familjemedlemmar så då blir det åka av!


Kommentarer
Postat av: Vendela

Det ska bli så trvligt! :D

2010-08-31 @ 16:45:49
URL: http://vendelahedvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att ni får en riktigt härlig ledighet tillsammans! :D

Kram Carro

2010-09-09 @ 22:41:14
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback