Lägesrapport.

Har varit vaken sen 2 och ids/kan inte sova mer för tillfället, kommer med all säkerhet bli en tröttsam och lång dag men så får det bli. Har varit med om värre.
Pratade med min läkare igår och han går inte med på att fortsätta att sjukskriva mig heltid eftersom jag inte velat ta de tabletter han skrivit ut. Jag tycker det borde räcka med psykologtiderna eftersom jag gör framsteg även om det går sakta (plus att jag har svårt att ta tabl då jag är orolig att de ska orsaka nya EP-anfall). Kändes som jag tog ett steg bakåt igår när han sa vad han tyckte, ett slag i ansiktet.. Ska se om jag inte kan få tag i min psykolog senare idag och se vad hon säger om detta. Hon tycker inte jag ska ta tabletterna heller.

Hur som helst, är helt sjukskriven denna veckan ut, sen sänks det till 75 %, 50% osv de kommande veckorna. Så nästa vecka ska Rickard börja jobba 25%, dvs 2timmar om dagen - det kan tyckas lite men just nu så är det mycket i min värld. Jag och Sally kommer antagligen att vara hos mina föräldrar när han jobbar så nästa vecka kommer det säkert gå bra men sen blir det knivigare och knivigare.. Vi får se hur det löser sig, OM det löser sig.

Jag vill inte må så här längre! Har klarat mig från dessa gråtattacker i nästan 2 veckor men nu sitter jag med tårar som aldrig verkar ta slut. Mycket tankar och funderingar som kommer upp, har svårt att reda ut allt som far genom huvudet. Kommer detta någonsin ta slut?


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du snart mår bättre och att huvudet slutar att spöka, jag vet hur det kan vara =(

Kramar C

2010-05-30 @ 23:27:44
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback