Ny månad, första steget mot ett nytt liv!

Idag har jag börjat dricka mina shakes, kör med Modifast då jag tycker de är godast. Sitter just nu med en med hallonsmak. Det är sagt att jag måste gå ner 8kg innan operationen och det hoppas jag innerligt att jag klarar på dessa tre veckor. Klarade ju av det på 2 veckor sist jag provade med Modifast, så detta borde gå!

Om tre veckor är det så dags för min efterlängtade operation! Kan knappt fatta att det är så nära nu, det handlar om 20 ynka dagar sen är det klart! Sen börjar mitt nya liv och det ser jag verkligen fram emot! Få bli den jag vill och må bra till både kropp och själ!

Ska be Rickard hjälpa mig med att ta de så kallade "före-bilderna" idag så jag har något att jämföra med sen när jag gått ner mina kilon. Åhh va detta kommer bli spännande!


Kommentarer
Postat av: lisa

Ja hjälp va spännde!Sasah det kommer nog gå jättebra tror jag. Du verkar motiverad! jo vars apt:t var ok. Men man går in på mycket detaljer kan jag tycka som inte alltid är så viktiga. Kram

2010-12-01 @ 21:20:01
Postat av: Josefine

Hej hej!

Sorry att jag inte hört av mig på sisådär 100 år! Det har varit lite fullt upp och är det iofs fortfarande. Vad spännande med operationen! Grattis eller vad man nu ska säga (?)! Det blir säkert kanonbra och som Lisa skrev, du verkar ju väldigt motiverad! Möjligtvis kanske lite tråkigt att det var just i december; årets ätarmånad, typ...



Men det blir nog kanon! Hoppas allt går bra med dina shaker. Jag skulle inte heller ha något emot att gå ner 8 kilo på tre veckor, det behöver jag verkligen. Men nu under ammarperioden får man ju inte banta. Men sen blir det andra bullar av...



Kram

2010-12-02 @ 18:31:19
URL: http://www.josefinecataltepe.blogspot.com
Postat av: Annas glada fotoblogg

Åh, lycka till!!! :)

2010-12-09 @ 15:17:17
URL: http://www.annablomdahl.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback