Mina hjärnspöken!

Det är helt otroligt att jag gått ner 20kg redan! Svårt och faktiskt tro att det är sant för jag känner det inte så värst mycket kroppsmässigt mer än att jag orkar mer. Och självklart är det jätteskönt, speciellt när det gäller Sally - underbart att kunna leka mer obehindrat med henne nu utan att vara helt slut sen!
Har funderat på att ta nya bilder nu till helgen, för att få se själv vilken skillnad det är. Hjärnspökena jag har i huvudet tycker att jag ser precis likadan ut, men det kan jag väl omöjligtvis göra egentligen?! Viktminskningen har gjort att jag kunnat minska runt 3-4storlekar i kläder redan och att jag numera får på mig min förlovningsring igen - så härligt! Lagom till på måndag då jag och Rickard firar 5 år som förlovade!

Annars har livet sin gilla gång, jag är hemma om veckorna (vilket kan vara väldigt frustrerande ibland) och jobbar sedemera på helgerna. Det är skönt att komma till jobbet faktiskt, det blir ett avbrott från min vardag här hemma och det gör att jag orkar med veckorna. Har ännu inte bestämt hur jag ska göra i sommar, om jag ska gå upp mera i tid eller bara jobba på som jag gör nu? Får hoppas Rickard snart får klartecken hur de ska göra på hans arbete.

Vi har varit och kollat på flera lägenheter men ännu inte fått tag i någon ny! Vi håller alla tummar och tår för att vi får den vi var och kika på i tisdags. Ska ringa på en till lägenhet senare idag som vi ska kika på också, ifall vi inte får den andra. Det känns som om det vore skönt med en flytt, en nystart liksom för oss alla tre!

Nä, nu måste jag göra mig iordning, ska ner till sjukhuset och få inlägg till skorna som förhoppningsvis ska göra att min onda häl blir bättre!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!

Du är verkligen så otroligt duktig, Sarah! Nu har ju inte jag sett dig på ett tag, men jag är heeeelt säker på att det syns rätt väl att du gått ner i vikt. 3-4 storlekar - jösses!



Det är så himla skönt att ha flyttat och att det mesta har kommit iordning (tavlor och lampor och lite grejer ska ju upp till). Om du och Sally har vägarna förbi nån dag får ni gärna titta upp!



Svårt att veta hur man ska göra med jobbet, hur mycket är det du jobbar nu? 50%?



Kram

2011-02-11 @ 09:34:06
URL: http://www.josefinecataltepe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback