Uppdatering.

  • Rickard har nu jobbat 25% veckan som gått och visst har det väl fungerat bra, men jag har inte vågat vara ensam med Sally än. Får se hur det löser sig denna veckan när Rikard ska jobba 50%, dvs 4timmar om dagen.
  • Igår var jag hos min neurolog och diskuterade huruvida jag ska ta ångestdämpande talbetter eller inte. Han sa att det är minimal risk att det händer något och med tanke på att jag är så välmedicinerad med min EP och inte haft ett anfall på över 10 år så tyckte han att det var okej. Ska hämta ut tabletterna nu i helgen, jag hoppas att de ska hjälpa mig!
  • Ska eventuellt åka på en minisemester med Sally tillsammans med mina föräldrar till Karlstad nu i slutet på juni, kan nog vara skönt att komma ifrån hemmet även om jag kommer sakna Rickard massor! Min och Rickards semester kommer i september då vi ska åka till Göteborg tillsammans med Sally och besöka Östra sjukhuset på Sallys årsdag!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Du kommer att fixa det galant S! :)

Det tror i alla fall jag :)

Kram på dig!

2010-06-08 @ 20:24:30
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback