Konstigt!

Oj, vad detta känns konstigt! Sitter hemma hos mina föräldrar och surfar och här ska jag även sova inatt. Första natten ifrån Sally-älsklingen och jag har inte varit ifrån Rickard heller på typ ett år. Kan väl säga att detta är lite träning inför kommande operation då jag kommer vara borta i minst två nätter. Hoppas att det går bra för mina älsklingar där hemma! Rickard lovade att höra av sig annars, men det tror jag inte han ska behöva.

Första kvällen på jobbet gick bra! En personal kort men vi kämpa på bra och fick allting gjort. Samma gäng imorgon också så det kommer med all säkerhet att gå lika bra då med. känns skönt att ha kommit igång och jobba, trivs med mitt arbete och mina arbetskamrater så jag tycker inte det är vidare svårt att gå dit.

Nä, om jag skulle krypa ner i den goa nybäddade sängen som står bakom mig. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback