So far so good!

Ja livet det rullar på och jobbar gör jag. Känns himla skönt att ha kommit så här långt samt att det faktiskt gott så bra! Promenerar numera varje dag och det är inte det roligaste nu när det är nästan -10grader! Men dottern är varm där hon sitter inbäddad i overall, åkpåse och fleecefilt därpå. Jag hade tyvärr alldeles för lite kläder idag kände jag, får bättra mig imorgon.

På fredag ska jag till distriksköterskan, ett av mina sår vill inte läka plus att det varar sig lite så det är lika bra att hon får kika på såret och säga vad hon tycker. Har även fått en doktor att skriva remiss för att jag ska få ilägg till skorna för min onda hälsporre som jag har på höger fot. Tog visst skruv då jag sa att jag nyligen opererat mig och inte kunde motionera på grund av smärtan i hälen! Gäller att veta vad man ska säga för att få vissa saker igenom!

Ska inom några veckor skaffa träningskort igen, ser verkligen fram emot det. Ska bli så kul att studsa runt på Friskis&Svettis igen - älskar det! Plus att vi får "bidrag" från jobbet till träningskortet, och det är ju aldrig fel!

-16,4kg visade vågen i tisdag, härligt!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Fina Sarah!

Du är så jätteduktig; tänk vad du redan gått ner i vikt! Själv håller jag också på att försöka bli av med alla gravidkilon...



Hehe, smart det där med ilägget och motionen. Men du är ju inte sjuksköterska för inte... :P



Kram

2011-01-26 @ 20:36:16
URL: http://www.josefinecataltepe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback