Signerat!

Idag har jag och Rickard varit och skrivit på lägenhetskontraktet, känns verkligen bra! Ett steg i rätt riktning och jag tror att det kommer bli jättebra med en "nystart" för oss alla tre i familjen. Känns bra att vi har 2,5månad på oss nu innan och packa och sortera bland alla saker vi har här hemma. Hoppas på att kunna slänga en massa och kanske även få en del saker sålda. Vi har redan sålt två barnvagnar och kasserat in välbehövda pengar. Dock ska vi köpa en ny sulky till Sally får viss del av pengarna.

Nästa vecka hoppas jag på att vågen visar på -30kg! Borde klara det eftersom vågen visade på -29,6kg sist. Då ska jag ta nya kort och själv kunna se förändringarna förhoppningsvis. Som det är nu så känner jag bara skillnaden, jag ser den inte själv än. Och på tal om förändringar, jag är sugen på att göra något nytt med håret men kan inte bestämma mig. Hittade idag dock en fin frisyr som jag mycket väl skulle kunna tänka mig. Dock vet jag inte hur mitt hår skulle reagera på en permanent men får ta ett snacka med min frisörska helt enkelt.

Här är bilden i alla fall:



Vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback