Viktiga tankar.

Varför är det så många som säger att jag inte "får" gå ner till normalvikt? Hände mig senast på jobbet då en kollega var nyfiken och frågade hur mycket till jag skulle gå ner. Jag svarade 40kg och då sa hon "nä, det får du inte, då blir du för smal!" Ehh, nä, jag blir normalviktig, precis det jag vill ha ut av den här operationen. Varför ska jag inte få bli normalviktig? Undrar om de säger samma till de som faktiskt vill gå upp i vikt, "Nä du blir för tjock då." Knappast.. *suck* Gläds med mig istället!


Kommentarer
Postat av: charlie

Lyssna ej på människor. Har haft folk som sa till mig när jag vägde 124 kg plus att jag aldrig skulle bli smal o när jag började gå ner så såg ingen ngnting när jag börjae väga 80 kg ngnting då skulle jag sluta enligt de . men nu väger jag 69,1 kg o har inte mkt kvar t min målvikt o har fortfarande "haters" men gör dt för min egna skull o ingen annans . Så tro på dig sj o lyssna ej på människor du klarar detta!

2011-03-17 @ 11:41:30
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback