En fas?

Sitter här ensam medan Rickard är iväg och hämtar sin bror, han ska äta med oss idag. De skulle även handla på vägen också så det blir lite fredagsmys. Själv känner jag mig aningens ur gängor, trötthet, hjärtklappning och illamående. Fixar tydligen inte att jobba natt längre känns det som. Dagen efter är inte vad den borde vara, har fungerat så bra innan men inte nu. Kanske bara är en fas, men det är så trist eftersom jag annars gillar att jobba natt.

Det är i alla fall skönt att jag har gjort min natt nu, annars skulle jag börjat om mindre än tre timmar. Så nu är jag istället ledig fram till söndag eftermiddag och det är inte alls tråkigt.  Imorgon ska jag fram på stan med mina äldsta brorsbarn, de ville fram till Gina Tricot och shoppa vårkläder. Jag tror att deras farmor (min mor) tar fram sin plånbok när de tittar på henne med sina valpögon, hehe.
På eftermiddagen ska det bytas däck på bilen, ska bli skönt att bli av med vinterdäcken som för sånt oväsen när man är ute och åker.  Efter det blir det mat hos mina föräldrar, kött och potatisgratin - mums!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!

Tråkigt det där med natten, sådär kan det verkligen vara. När jag började jobba natt tyckte jag att det var jättebra. Men sen efter ett tag kunde jag inte somna när jag kom hem och nu går det nästan inte längre. Mår inte alls bra när jag gjort det.



Hoppas ni får en bra helg - fredagskväll är ju bara helt fantastiskt, inte sant? Vi ska nog också fram en sväng på stan, det är så mysigt på lördagar. Hoppas vädret håller sig fint.



Kram

2009-04-03 @ 19:09:03
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com
Postat av: lisa

jag kan inte jobba natt..mår helt konstigt dan efter. Men än så länge har jag inte gjort många nätter på 5an eftersom jag mest varit gravid..och då slipper man ju.



alltså dina brorsbarn är ju lika som BÄR!!!

2009-04-03 @ 21:05:33
URL: http://lisavernersson.blogg.se/
Postat av: Josefine

Håhåhå... vi är allt oftast ute tidigt på lördagar. Men det beror inte så mycket på att vi är särskilt hurtiga eller morgonpigga. Det beror mest på att man inte får nånstans att gå och fika på annars. Alla caféer är ju fulla. Vi såg er dock inte (som du kanske också märkte :P) igår. Hoppas ni hade det bra. Det var ju nästan lite sommar över dagen igår!!!

2009-04-05 @ 10:05:51
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback