Ingen bra dag..

Nä, inte mår jag inte alls bra. Illamåendet har kommit tillbaka och det kvittar vad jag än gör så blir det inte bättre. Får se sen om det kanske blir bättre när jag får i mig lite lunch (om det går). Ska försöka mig på att göra en kebabgryta, den är inte svår att göra i sig men jag tycker det är så tråkigt att laga mat just nu. Oftast är det jag som gör det eftersom jag jobbar som jag gör och Rickard allt som oftast jobbar hela dagar. Och då är det ju såklart smidigast att just jag lagar mat, men det är inte alltid så kul för jag har numera nästan aldrig någon inspiration till det, mycket tack vare illamåendet. Så är det någon som har enkla matrecept så dela gärna med er.

Har varit nästan hela morgonen hos mor min på hennes jobb. Hon behövde hjälp med diverse utskriviningar etc, och det tog längre tid än vad jag hade räknat med och sånt gillar jag inte men men, det fick ju gå bra ändå. Efteråt åkte jag till apoteket och där var det kö såklart. Jag fattar inte hur långsamma en del är, och hur mycket det finns att prata om då de haft medicinerna (som den äldre kvinnan före mig sa) i 10 år. Men jodå, de stod säkert i fem minuter och diskutera dem. Själv var jag klar på högst två minuter, så det så.

Känner mig "bitchig" idag, antar att det är en sån dag idag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback