Påskmiddag!



Jomen, idag ska vi på påskmiddag hos mina föräldrar och hela familjen kommer vara samlad. Det var längesen vi var det så det ska bli kul och umgås med alla igen och äta god mat! Ikväll blir det påskfika med Rickards mor, får se om han bror också kanske kommer.

Idag ska jag äta choklad! Mor min hade köpt hem mycket sa hon så det skulle räcka till mig också - vad hon nu menar med det?! Det är klart, det går åt en del när vi är en stor familj, sammanlagt idag blir vi 12 stycken.

I övrigt jobbar jag på, är som sagt endast ledig idag. Har jobbat tre kvällar och kvar är 5(!) arbetspass innan min 5-dagsledighet träder in. Ska bli så skönt! Och då ska vi åka till Göteborg på en minisemester. Hoppas det fina vädret håller i sig, för idag är det verkligen härligt väder!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jajamensan; visst jobbar jag på tisdag (imorgon). Härligt att få återgå i arbete, jag har ju varit ledig i fyra dagar!!! Tyvärr går de där dagarna alldeles för fort :(



Har ni haft en bra påsk? Vi har haft det toppen, även om vi inte har gjort sådär jättemycket direkt. Och just det ja, jag måste ju ge dig en STOR ELOGE för att du klarat dig så länge utan choklad. Seriöst, hur gör du??? Jag äter ju det hur ofta som helst tyvärr....:S



Ha det bra så ses vi imorgon!!!

2009-04-13 @ 10:06:40
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback