Snart semester!

Håhåjaja, har gått ett par dagar sen jag sist skrev. Har väl i och för sig inte hänt så mycket, att jag har jobbat är väl det vettigaste jag gjort de sista dagarna. Ska jobba imorgon också och då måste jag få ett samtal med chefen, försöka får ordning på schemat som blivit lite knas nu när vissa saker på jobbet inte klaffat.

Ikväll flexade jag hem, snälla Pernilla skickade hem mig redan kl 20 och det var himla skönt måste jag säga! Slutar ju egentligen inte förrän 21.30. Man får passa på att flexa när man kan, och jag struntar i om jag ligger minus på flextiden. Det jämnar ut sig till slut ändå. Och det är ju bara två månader kvar till semester, underbart! Igår beställde vi våran Kiel-kryssning, det kommer bli kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker de nu är hög tid för första magbilden

2009-04-27 @ 22:42:22
Postat av: Josefine

Min kära mor vann minigolfen...haha. Lite oväntat måste jag säga (och kanske lite tursamt också). Fast jag var helt otroligt dålig... men kul var det!



Tiden kommer att gå så fort - innan du vet ordet av så kommer du också att gå på havandeskapspenning! Men det är så himla overkligt på nåt sätt, man fattar liksom inte att man inte ska jobba på typ hur länge som helst nu.



Ha en fortsatt bra dag!

Kram

2009-04-29 @ 08:40:05
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com
Postat av: Josefine

Hej!

Självklart sände jag ett grattis till konungen. Och nu ska vi snart ut och demonstrera...hehe.



Men du, jag vill ha lite uppdatering här på bloggen! Hur går det med allt? Är du ledig idag? Hoppas även ni får en bra första maj!



Kram

2009-05-01 @ 09:29:35
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback