Spontanitet!

Jag sitter här och drömmer om salta godissnören. Inte såna där sötlakrits, nä utan riktigt sakta snören som förr fanns i Sverige. Kombinationen salta snören och hallonsoda är oslagbart, testa får ni se! Finns bara ett bekymmer, närmast ställe att införskaffa sådana snören är Danmark (så vitt jag vet).
Och vet ni vilka som ska till Danmark på söndag? Just det, jag och Rickard! Vi beställde biljetter förrut innan han stack till jobbet, så nu ber vi till högre makter att vädret verkligen ska hålla i sig så vi får njuta av en härlig båtresa. Vi ska även försöka äta en god buffé på båten, har ni inte testat den så gör det! Jag tror minsann jag ska tillåta mig själv att köpa en Toblerone, det är ju bara så gott det också! Dock är salta snören första prioritet, hehe!



I kväll ska vi åka till mina föräldrar och äta hemmagjord potatissallad och grillat kött. Får bara hoppas att illamåendet blir bättre så jag verkligen kan njuta av maten. Fick mig en släng av illamående för en stund sen, har tagit tablett och hoppas det ska ge med sig snart. Annars har illamåendet överlag blivit något bättre tycker jag, så jag hoppas verkligen att det går över för gott snart.

Kommentarer
Postat av: lisa

Hej sara! Va härligt med en tur till Danmark! Toblerone är typ det godaste godis som finns..så det tycker jag su ska förse dej med. Vet hur det är att må illa när man är gravid. Jag spydde typ varje dag fram till v 20 ungeför. På jobbet var det ganska trist tycker jag.. jag fick ofta kuta ner till källaren! Hoppas det går över snart!

2009-04-18 @ 10:49:51
URL: http://lisavernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback