Uppdatering!

Har ju glömt att skriva om mitt "icke-choklad-ätande"! Det har gått  7 (SJU!) veckor utan att jag ätit ren choklad, det är helt otroligt att det har gått så bra! Tror dock att jag kan falla dit på påsk, eller om jag rent utav tillåter mig att ta några chokladägg, för de är ju så goda! Men det får bara bli på påskafton, det är det STOPP igen!

Var nere en sväng på Apoteket förrut (tvungen och hämta ut mediciner) och hjälp vad mycket folk det var även där! I ICA-affären var det ingen idé att ens tänka tanken på att gå in. Redan ute såg man att kundvagnarna var slut och då vet man vad klockan är slagen. Som tur är så behöver vi inte handla något direkt i matväg, jag tror vi har så det räcker över påsk. Och påskmat ska vi äta hos min mor och far, tillsammans med de andra i min familj.
Tyvärr kunde inte Rickard mor och bror komma, så vi får fira med dem en annan dag. Vi funderar på att ta det på annandagen om de kan då, för då var det tydligen kakbuffé på ett fik i närheten. Sånt är alltid uppskattat! Eller nja, tyvärr gick det snett förra gången vi var på kakbuffé för min äldsta brorsbarn är nötallergiker och hon fick en reaktion så hon var tvungen att åka till jouren. Stackars henne, det försvårar mycket för henne just i fikastunder när man är ute på stan och fikar.

Ikväll gör jag mitt andra kvällspass på jobbet utav sex kvällspass på 8 dagar, är ledig en dag och gör ett dagpass på resten. Det är trist att jobba så mycket när Rickard är ledig men så fick det blir, fattades personal på schemat så då fick man snällt ställa upp. Jag hoppas nästa schemaperiod blir bättre flyt i, inte som jag har det nu då jag jobbar flera dagar i sträck och sen ledig. Visst är det skönt med långledigt men det är tungt när man är uppe i arbetsperioden.

Just det, måste ju berätta att jag inte hade några hål i tänderna, underbart!. Var hos tandhygienisten igår på undersökning. Det är alltid lika nervöst sånt där, men se det gick ju bra!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!

Jaså, det blev det. Själv köpte vi inget. Och visst har du rätt; samma grejer varje år. Det som dock förvånar (och retar mig lite) är allt folk som ska dra med sina jyckar dit. Seriöst alltså; vad har dom på en marknad att göra? Köpa skor eller MC-t-shirt? Det är ju redan trångt!!



Igår hade vi en liten tillställning (eller ganska stor) hos min farbror, men idag har vi inte så mycket på schemat, faktiskt. Vad ska ni göra ikväll?



Hoppas ni får/har en riktigt bra påsk!

2009-04-11 @ 09:25:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback