Underbara sol!

Har fortfarande inte återhämtat mig sen natten känns det som. Bad chefen på jobbet att hon skulle kolla om jag kunde byta bort min natt nästa måndag för jag orkar inte ha det så här. Som tur är så har jag inte lagt så mycket nätter nu så jag hoppas det ska ordna sig. Vi hade en lugn kväll på jobbet igår som tur var, gick ute på avdelningen och slapp det medicinska vilket jag tyckte var skönt.

Snart är det påsk, och jag ska jobba så gott som hela påsken! Är ledig påskafton, annars jobbar jag varje dag från onsdag till nästa tisdag. Veckan därpå blir däremot bättre. Om jag inte minns fel får jag en fem dagarsledighet, och det är ju inte helt fel. Den helgen ska vi åka en sväng till Göteborg, bo på hotell igen och ha det skönt! Får hoppas det är bra väder, så som det är nu är himla skönt! Så härligt att solen tittar fram så mycket, man får bra med energi därifrån.

Förrut fick jag ett SMS från min ena brorsdotter, Vendela. Hon vill att jag ska åka med henne och köpa en mobil, och snäll som man är så ställer man såklart upp. Om jag inte minns fel så är det en Sony Ericsson W595 rosa hon vill ha (se bild).



Jag tror att hon själv har sparat ihop till telefonen, och det är hon himla stolt över. Skulle också vilja ha en ny mobiltelefon, min har redan blivit sliten i själva skalet vilket inte ser så snyggt ut, men det får bli ett senare inköp.

Borde ta tag i dammsugningen här hemma. Ligger halva kattpälsar och dammråttor överallt, men det är ju bara så tråkigt att dra fram dammsugaren!  Har i alla fall bäddat, tvättat och hängt upp tvätten samt kört en maskin med disk (jaja, jag ska plocka in disken också, hehe).

Kommentarer
Postat av: lisa

åh tack! Jobbigt med allt nattarbete..hoppas de kan lösa det så att du slipper jobba så många. Men visst har du gillat nattarbete förut?

2009-04-06 @ 17:36:39
URL: http://lisavernersson.blogg.se/
Postat av: lisa

ja det tycker jag med faktiskt, lag för cyckelhjälm. Glass på torget, det är härligt!

2009-04-08 @ 10:17:53
URL: http://lisavernersson.blogg.se/
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vad är det värsta med sommaren? =)

2009-04-08 @ 13:20:53
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej!

Usch då... det lät verkligen inte bra det där med natten. Får hoppas att vår chef är på bra humör då, så att du slipper nästa natt!



Nja, den där blodtrycksmätaren ger jag inte så mycket för, eftersom jag var hos barnmorskan och tog blodtryck i fredags och då var det minsann inte så högt som tur är!!

2009-04-08 @ 14:58:56
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback