MVC igen.

Så där ja, äntligen var dom fyra dagar gjorda på jobbet. Kändes så drygt att gå till jobbet i fredags efter min sjukdag i torsdag men sen, imorgon är det tisdag och då är jag L E D I G! Fast det blir ingen sovmorgon, redan kl 8 ska vi vara på MVC. Fast det gör inget, ska bli spännande och roligt att gå dit tycker jag. Det svåraste imorgon blir nog att få upp Rickard så tidigt, haha!

I helgen blir det högst troligen Liseberg tillsammans med hela familjen, det var längesen vi var där. Dock får jag ju inget direkt åka av de nya åkatraktionerna utan får snällt ta det lugnt men det kan ju vara skönt det med. Som mest får jag väl åka typ Kaffekopparna, haha, men de är rätt kul dom också!

Nä nu tycker jag Rickard kan palla sig hemåt så vi kan äta, jag är hungrig! Åt lunch redan halv 12, det är ju en massa timmar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback