Semesterplaner.

Äntligen fredag! Är 6,5timme från fyra dagars ledighet och det känns helt okej! Både igår och i förrgår var det jättelugnt på jobbet. Samtidigt som det är skönt så går tiden lite väl sakta ibland och man blir nästan för avslagen så när det väl blir något att göra känns det otroligt jobbigt. Men som sagt, endast ett kvällspass kvar sen är det ledigt i fyra sköna dagar.

I helgen ska vi till Liseberg tillsammans med min familj, det blir första gången för minstingen Alva att uppleva stora Liseberg. Ska bli kul och se hur hon reagerar på åkatraktionerna. Det verkar bli hyffsat väder i helgen i alla fall och vi hoppas på lagom med köer. Lite trist är det allt när jag inte kan åka det jag vill men får ta igen det nästa gång vi far till Liseberg och bebisen har kommit.


Vendela, Lovis, Emelie och Alva fikar vid stranden på Skogshyddan.

Har bokat stuga i Karlstad för en minisemester i september. Vi åker dit med mina föräldrar samt de äldsta brorsbarnen. Kan nog bli mysigt att komma iväg, speciellt för Rickard nu när han jobbat så mycket. Bara slappa och ha det gott. Får se om vi åker nån mer stans senare i höst också, bara jag och Rickard. Får hoppas på att Rickard kan få en vecka ledigt i oktober. Kanske få till en sista hotellhelg innan vi får tillökning.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Japp, ni måste ju åka på en babymoon - det är ju såååå inne just nu! Hihihi....:)

2009-08-07 @ 20:42:58
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback