Äntligen fredag, eller?

Idag har det varit fullt upp på jobbet, tiden har fullkomligt sprungit iväg! När jag gick hem från jobbet i onsdag var vi osäkra på om vi hade fått in en patient med maginluensa, men vi fick svar idag och det var ett uppskattat svar. Ingen maginfluensa! Så nu hoppas jag verkligen att vi inte får det på avdelningen igen.

De flesta känner nog "Äntligen fredag!" och ser fram emot en ledig helg. Önskar så att jag kunde känna så med, men icke. Imorgon ska jag jobba dagpass, dock är jag ledig på söndag eftersom jag jobbade idag - så på så vis är det skönt att ha jobbat idag. Så vi får se vad vi hittar på imorgon då det är Alla hjärtans dag, kanske går vi ut och äter när jag slutat eller så blir det något gott här hemma. Vi får se lite hur det hela blir, Rickard får bestämma hur han vill göra.
Rickard fick blommor från mig i början av veckan när han var sjuk, han blev glad över dem. Tyvärr så håller de ju inte i all evighet men än så länge är de fina.



Imorgon är det jag som säger "äntligen lördag" i alla fall, och kommer inte jobba förrän på onsdag natt - skönt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

tjusiga blommor!

Skönt att det inte var maginfluens på dem patienten då, nu får det räcka, hujedamig! Jag tycker att man borde få lön när man smittas på jobbet tycker inte du det? konstigt att det inte är så. I alla fall borde man inte få karens..

2009-02-13 @ 20:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback