Bakslag nr 2.

Jojomen, inatt/idag var det min tur att springa på toaletten. Så det var bara att ringa till jobbet och säga som det var. Hörde av en arbetskollega att de skulle häva intagningstoppet, och jag känner att det vore inte så käckt om jag går dit och smittar ner igen så vi får börja om från början igen. Dock antar jag att jag åker på en karensdag denna gången. Lär har blivit smittad någon annanstans än jobbet nu, antingen om vi fick det i STHLM eller om Rickard har smittat mig.
Så nu är vi båda i "karantän" igen, minst 48timmar till. Måste be mina föräldrar att de handlar blåbärssoppa och Piggelin. Det är våran räddning i dessa tider.

Dagens "att göra tips": Besök www.betapet.se och spela Alfabet, himla kul!

Kommentarer
Postat av: Josse

Usch din stackare! Drabbad igen alltså, det som är så jobbigt!!! Hoppas verkligen att du snart blir frisk och kry igen... Men den här dagen på jobbet hade jag lugnt kunnat vara utan... intagningsstoppet är hävt och vi har skickat/fått precis hur många patienter som helst.



När ska vi ha den där bloppisen då? Jag har så mycket kläder i min garderob som jag inte använder men ändå är to die for, liksom!

Hahaha!

2009-02-10 @ 19:51:39
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com
Postat av: Ludwig Sörmlind

Aha, det är säkert du som har smittat mig också! :P

2009-02-11 @ 13:15:40
URL: http://ludwig.hietikko.se
Postat av: Giulia

Nej precis, Marjorie höll inte i längden men hon var ju så himla söt! :)



Kram,

Giulia

2009-02-12 @ 18:34:25
URL: http://giuliaburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback