Bakslag.

Idag har vi åkt på ett bakslag. Rickard är sjuk idag, varit på toaletten x-antal gånger under natten och morgonen. Nu sover han tror jag, inte sett han uppe på nån timme. Stackarn, dock tror jag inte att det är den berömda maginfluensan, utan det är hans känsliga mage som inte riktigt fixade helgens bravader. Det började egenligen redan förra veckan med att han gick på helspänn över att han inte skulle bli sjuk, så han knaprade Omeprazol som aldrig förr. Och nu när vi kom hem släppte allt (på flera sätt). Får försöka få i honom vatten sen så han inte blir uttorkad på kuppen.
Själv mår jag heller inte så värst bra, fortfarande smärtor i magen och illamående. Dock har jag kunnat äta och fått behålla det. Himla märkligt detta. Kanske borde man söka på vårdcentralen, men jag har svårt och tro att de kan/ kommer göra något åt det. Så fort man säger "maginfluensa" så kan det ju absolut INTE vara något annat trots att man mår illa en vecka efteråt. Sjukvården är inte alltid så bra nä..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback