Dag två.

Två dagar har nu gått och INGEN choklad. Men det har varit mycket svårt! Först var vi ju och fika, men jag kunde stålsätta mig och jag tog en kanelbulle i stället för en härligt god nöttopp med mörk choklad på. Till det tog jag en god lattedrink. Väl hemma hos mor och far (där vi f.ö. fikade goda semlor) fanns så klart choklad i flera sorter, men jag höll mig i skinnet och luktade inte ens på chokladen. På vägen hem så gick vi in på Netto, och hjälp så mycket choklad de har där! Har aldrig tänkt på det förrut men just nu kändes det som om hela affären var proppfull av choklad, var jag än vände mig så var det choklad choklad choklad! Men inte en bit choklad det kom med hem. Utan det blev frukt istället. Inte alls lika gott, men man får väl försöka intala sig att i slutänden är det, det bästa valet.

Dags att sova snart, ty imorgon är en ny dag.

Kommentarer
Postat av: Ludwig Sörmlind

Dat är kanske en konspiration? :)

2009-02-25 @ 17:34:38
URL: http://ludwig.hietikko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback