Dagen som kommer.

Onsdag idag och jag vet inte var min ledighet har tagit vägen! Ikväll går jag på nattskiftet igen, har inte gjort det sen i december så det känns nästan lite ovant. Kör två nätter i rad nu och sen ledig till nästa onsdag - vad jag vet just nu. Befarar att det hela kommer bli ändrat eftersom nästa vecka ska jag börja utbilda mina kollegor på sjukhuset i det nya slussensystemet. Var själv på utbildningen igår, visst en del fastnade men jag har fortfarande en del frågetecken. Får se om jag kan prata med hon som höll det igår och få mer klarhet. Känns lite frustrerande om man ska ställa sig och lära ut när man själv inte kan. I och för sig var de som höll det igår inte heller helt säkra på allt, och det nya programmet verkar inte alls färdigarbetat. Dock blev startdatumet förskjutet med minst fyra veckor och det känns skönt.

Försökte vila nu på förmiddagen inför kommande nattarbete, men pga diverse störningsmoment så gick inte det som önskat. Nu i eftermiddag är det APT-möte på jobbet och jag ska försöka masa mig dit och informera om slussen så gott jag kan.

Dags att fixa håret, sen bär det av till stan för lunch med Rickard.


Kommentarer
Postat av: Ludwig Sörmlind

Att komma ihåg allt man lär sig på utbildningar är helt omöjligt så det är nästan meningslöst att försöka. :P

2009-02-18 @ 19:32:13
URL: http://ludwig.hietikko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback