En dag.

Wohoo, jag har nu klarat av en dag utan choklad! Alla som har provat att slutat med någon last vet hur svårt det kan vara, även om det bara är första dagen. Det sägs att första veckan är värst, så det gäller att stålsätta sig och undersöka själv om det blir bättre nästa vecka. Måtte jag bara klara av det. Huvudvärk har jag idag, vet inte om det beror på chokladabstinens, men jag kan misstänka det i alla fall. Snart bär det av mot stan tillsammans med Rickard, han ska klippa sig idag sen kanske det blir en god kaffedrink någonstans efteråt. Dock ingen chokladfika. Kanske ta en bulle, det är gott det med, om inget annat så är det bättre än inget.

Kommentarer
Postat av: lisa

Bra jobbat! Nu är det bara att köra vidare, det kommer du att klara. Det finns ju alternativ som är bra. Atkinsbar med chokladsmak är jättegod tycker jag och faktiskt nyttig. Men såklart inte samma grej som en chokladbit.

2009-02-24 @ 10:42:58
URL: http://lisavernersson.blogg.se/
Postat av: Ludwig Sörmlind

Hurra!



Du är duktig. Jag skulle INTE överleva en dag utan kaffe så det tänker jag inte ens försöka. :)

2009-02-24 @ 19:40:18
URL: http://ludwig.hietikko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback