Frukt - naturens godis!

Jag köper inte att frukt är lika gott som godis, finns inte en chans! Dock måste jag försöka äta mer frukt och mindre godis, det har blivit alldeles för mycket av det sistnämda. Så jag ska från och med nu försöka låta bli choklad i alla fall,  det är nämligen min största last. Annat godis är inget jag direkt längtar efter, och skulle jag äta sånt så blir det inte så mycket för det smakar liksom inte.

Någon som har lite karaktär över att ge till mig? För detta kommer bli svårt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

ja det är en väldigt härlig (fast konstig) känsla! :-)

2009-02-23 @ 15:42:33
URL: http://matildasalmen.blogg.se/
Postat av: Linda D.

Åh choklad som är så himlans gott. Har två 100g Marabou Amigo liggandes i köket... Undra om jag kan spara min till på lördag för jag måste nämligen också trappa ner ordentligt på godisintaget och jag tänkte bara äta på lördagar från och med nu.

2009-02-23 @ 17:50:54
Postat av: lisa

Ang haklapparna, bara att komma med beställningar ;0)

Du jag har samma last, choklad. Det finns inget som är lika gott. Dock ska jag frm måndag inte äta kolhydrater alls i två veckor. Ellen jag ska försöka iaf, en sk gi-rivstart.. Jag vet av erfarenhet att det är skitjobbigt! Så då blir det ingen choklad för mej heller. och frukt= inte lika gott som godis.

Kram

2009-02-23 @ 20:30:46
URL: http://lisavernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback