Kontakt.

Jahapp, har försökt få tag i dessa kommunmänniskor men har inte lyckats ännu. Hos en av dem talade jag in ett meddelande för hon var på möte. Den andra vägrar tydligen att svara, det bara ringer och ringer. Nåväl, jag har försökt, mer än så kan jag inte göra. Borde egentligen gå igenom materialet lite bättre inför imorgon, ska se om jag kan få ork till det om en stund, men just nu känns det som nedan:



Haha, ja Figo är en skön hund när han vill! Annars kan han vara småbråkig mest hela tiden och han förstår inte att han är en stor schäferhund utan tror nog mer att han är en lite pudel typ. Tacka vet jag katter, små och behändiga samt egna och charmiga.

Ikväll ska Rickard iväg på innebandyträning minsann, frågan är vad jag ska göra? Kanske ta mig en promenad på någon timme eller så. Problemet är dock vad jag ska ha på fötterna. För de nya promenadskorna jag köpte är redan trasiga (efter bara någon månads användning). Känns rätt trist faktiskt, fast visst, det var inte den bästa kvaliteten men man tycker ju att de borde hålla mer än en månad i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Ludwig Sörmlind

Att få tag i en kommunanställd är lika lätt som att få tag i en handläggare på försäkringskassan under dennes telefontid. Det vill säga omöjligt.

2009-02-25 @ 17:32:32
URL: http://ludwig.hietikko.se
Postat av: Mitsukai

Hahah bästa minen jag sett hos en hund ju =D



kommunmänniskor är omöjliga, jag skulle parata med en för skolarbete. Kom inte fram trots intensiva försök under en vecka!

2009-03-04 @ 17:25:40
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback