NYTT!

En utseende-uppdatering på bloggen! Ja, jag är som sagt ledig och har som synes tid över till att leka med sånt här. Himla kul, men tyvärr blir jag aldrig riktigt, riktigt nöjd. Det ligger i min natur tror jag att aldrig bli 100% nöjd, tydligen är de flesta födda i Jungfruns-tecken likadana.

Jag var förbi skoaffären förrut, provade Converse-skorna, men till min besvikelse så passade dom inte, hur gärna jag än ville. Så jag blir utan de snygga skorna. De kostade bara 300kr och det hade jag lätt lagt ut på dem. Nåväl, vad är en bal på slottet?

Kommentarer
Postat av: Ludwig Sörmlind

Jungfruns tecken hit och dit. Du är kvinna och det ligger i era gener att aldrig vara nöjda. Så det så. :P

2009-02-23 @ 18:05:29
URL: http://ludwig.hietikko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback