Rädda mig från alla dessa mode-bloggar!

Jag har under dessa sjukdagar surfat runt mycket på olika bloggar och jag är så jä*la trött på alla modebloggar så det finns inte! Kom med nåt nytt vettja! Enough is enough! Jag ser inget roligt att titta på en bild på t.ex på ett par skor med texten under: "GUUUUD, såååna vill ja haaa!" Sökte nyss på ordet "skor" på google-bildsök för att få fram några bilder, och den första sidan var ju nästan enbart sidor från olika bloggare, helt sjukt! Och så trist..

Jag mår fortfarande liiite taskigt, men ändå bättre. Har fått behålla all mat jag har ätit idag och det känns såklart jättebra. Dock är det väl först imorgon som jag kan "friskförklara" mig OM jag är symtomfri tills då. Rickard är fortfarande frisk, så frisk han kan vara, hehe!
Jag har funderat lite nu när jag varit hemma (funnits gott om tid kan jag säga!) och jag ska försöka göra ett nytt matrecept varje vecka. Jag har börjat tröttna på de maträtter vi gör här hemma och det är ju alltid kul med något nytt. Det är ju alltid svårt att få in nya saker i vardagen, men man kan ju alltid försöka. Så har ni några lätta och bra recept så skicka gärna in dem så recenserar jag det efter att ha tillagat det.

Kommentarer
Postat av: Sarah

håller med dig!



. har du lyssnat på låtarna i förväg? =) heja scotts!

2009-02-06 @ 17:25:19
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hahaha :-D

nä jag har inte hört =)

2009-02-06 @ 17:48:21
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback