Träning, träning, träning!

Två träningspass avklarade, ska försöka få in minst ett till denna veckan hade jag tänkt mig. Blir troligtvis på söndag då det är ett baspass igen. Men hjälp vad jag hade ont idag, träningsvärk så jag vet varken ut eller in! Kunde knappt skala en apelsin på jobbet idag så ont hade jag. Då kan ni tänka er hur ont jag hade när jag tränade ikväll, speciellt när vi skulle göra armhävningar! Jag trodde jag skulle dööö.. Nåväl, så illa kanske det inte var, men ont gjorde det. Det sägs att ont ska med ont förgöras så det är bara att fortsätta, och nästa tisdag ska jag försöka köra brädpasset. Såg dock att det var ett medelpass, men jag tror jag ska försöka ändå. Om jag inte jobbar förstås.

Arbetsdagen gick förvånanssvärt smidigt idag, bra arbetskamrater och lagom arbetstempo - sånt gillar vi! Hoppas resterande arbetsdagar denna veckan blir likadana. Jobbar ju för helsike SEX arbetspass på sju dagar, det är jag INTE van vid ska jag villigt erkänna. Nä, jag brukar fördela mina arbetsdagar bättre men januari är rätt tuff. Blir bättre i februari däremot, ska bli skönt!

I helgen verkar vi vara lediga hela helgen båda två och det ska bli så skönt!


Kommentarer
Postat av: LIsa

2009-01-21 @ 20:27:59
URL: http://så
Postat av: lisa

hmmm..där hände nåt konstigt! Så du scrappar? 6 pass på 7 dagar! Oh käre värld!

2009-01-21 @ 20:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback