2 arbetspass kvar!

Ikväll har jag, Rickard och min far spelat minigolf för första gången i år. Rickard kom på första plats medan jag och far kom på delad andra plats. Tyckte det gick förvånansvärt bra för min del, hehe! Det har varit en underbar kväll med härligt väder! Slutade redan kl 12 idag och det var himla skönt, är rätt trött efter att jobbat varje dag sen i torsdags. Fick ledigt på onsdag så nu har jag bara två (!!) arbetspass kvar, sen är det semester i tre härliga veckor tillsammans med Rickard.
På fredag åker vi till Karlstad med resten av min familj, där ska vi fira min äldsta bror som fyller 40 år, gamle gubben! Vi är där hela helgen och det ska bli mysigt att umgås allihopa hela helgen. Här hemma får katterna sällskap av "svärmor", och det känns skönt att de slipper vara själva så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback