Äntligen!

Åh så skönt att äntligen vara ledig och få chansen att njuta av det härliga vädret! Har jobbat hela pingsten och snällt fått vara inne när solen strålat så fint ute. Men nu är det min tur att njuta i två dagar när "alla ni andra" jobbar, haha! Det har varit lugnt på jobbet så det har inte gått någon nöd på oss egentligen när vi jobbat plus att det har varit sotrhelg så lite extra pengar får man ju ändå.

Idag på förmiddagen blir det lite barnpassning av mitt yngsta brorsbarn, Alva. Ska bli mysigt att ta hand om henne, hon är bara för söt. I eftermiddag ska vi lämna in vår bil för att få våra dörrhandtag lagade, ska bli skönt och få dem ordnade. Det börjar bli dags för att skaffa ny bil egentligen men än har vi inte hittat någon som varit så intressant.



Rickard slutar redan kl 14 idag och då hinner vi kanke hitta på något kul i eftermiddag i det fina vädret, vad det blir än vet jag inte. Kanske en sväng till Läckö slott med en picnickorg, det låter väl mysigt? Vi får se vad Rickard orkar med sen också, de har bråda dagar nu när alla ska fixa med sina båtar, hus etc.

Nä, nu är det dags att göra sig iordning för dagens bravader!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!

Ja men det vore väl trevligt med en liten tripp till Gbg, aldrig fel. Ni som alltid är ute och reser!

Vad spännande att det snart är dags för ultraljud, ska ni kolla om det blir en tjej eller kille? Eller ni kanske inget vill veta?



Hehe... stackars chefen, det är inte lätt med alla barnaföderskor! Det går verkligen på löpande band där uppe nu. Men så kommer ju också flera tillbaka från sin ledighet å andra sidan.



Nä, nu ska jag äta frukost!

See ya!

2009-06-03 @ 09:01:45
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com
Postat av: lisa

lät trevligt det där med picnickorgen. Kanske ni var där och såg hans majestät konungen idag?

Jag tror inte det är några problems för chefen för det var ju knappt att hon kunde behålla alla oss som vill tillbaks i höst. MEn sen kunde hon det eftersom jag bara skulle jobba 60%. Annars hade nån vem det nu var fått flytta på sej.

2009-06-03 @ 19:37:58
Postat av: Josefine

Tack ska du ha - känns bra och tänk vad tiden går fort!!! Det enda som inte går så fort är tiden till bebisen ska komma, känns lite segt just nu. Fast när jag var hos barnmorskan sist så var barnet fixerat i alla fall, alltid nåt. Får GÄRNA komma lite tidigare, inte mej emot.



När var det ni skulle på ultraljud? Har för mig att det var ungefär samtidigt som beräknad födelse för oss...

2009-06-07 @ 12:41:21
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback