Ny bil?

Åtta arbetspass har jag kvar sen är det semester, med lite tur är det bara sju pass kvar beroende på om jag kan få ledig en av de kommande dagarna. Annars blir det till att slita ont i åtta dagar i sträck! Tycker det går förvånansvärt bra att jobba annars, känner inte av illamående alls lika mycket men det är ju nu på kvällen det sätter igång. Får hoppas det ger med sig helt i samband med semestern, kroppen kanske hinner återhämta sig. Det är nu en vecka kvar tills vi ska göra ultraljudet och det ska bli så kul och spännande!

Idag har vi varit och tittat på en ny bil och vi hittade faktiskt en som vi kan tänka oss att köpa. Det är en Skoda Octavia, en superfin och fräsch bil. Vi ska bara kolla upp det hela lite mer så får vi se om vi slår till sen. Här nedan är en bild på en sådan vi tittat på:



Det är synd om studenterna här i stan idag med allt regn och det trista vädret, får hoppas de har klarat sig någorlunda bra trots allt. Vill minnas att jag hade bra väder min student, sol och lagom varmt och jag åkte en röd cab. Det är tio år sen, helt otroligt vad åren går och mycket har hänt.

Nä nu ska jag ta mig en värktablett för min onda hals och kanske spela lite TV-spel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej nej nej. Inte en oktavia. Det är en massa problem med de bilarna. Bara ett tips till er. Tänk er för både en och fem gånger innan ni bestämmer er.

2009-06-11 @ 09:37:54
Postat av: Josefine

Jag har också för mig att det var rätt okej väder på våran student, lite mulet och regn tror jag på förmiddagen, men sen blev det fint när vi sprang ut.

10 år sen... på sätt och vis tycker jag nästan att det känns som 100 år sen. Å andra sidan tycker jag inte att jag känner mig så himla mycket äldre än jag var då... Hörde för övrigt den sista traktorn med studenter åka förbi för typ en timme sen, men de var allt lite mer dämpade nu :)

2009-06-11 @ 10:20:01
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com
Postat av: Anonym

dEN ser väl jättefin ut tycker jag. Stor och rejäl, så ni får in barnvagn och det..

2009-06-12 @ 09:53:39
Postat av: lisa

det var jag som skrev det sista :0)

2009-06-12 @ 09:54:14
Postat av: Anonym

åh tack! Men det var ju mkt tack vare dig , du hade ju kollen! Tycker du är en jättebra ssk.

2009-06-14 @ 19:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback