Ultraljud!

Jajjamen, idag har vi varit på ultraljud så nu är det bevisat - det finns en liten bebis där inne i magen på mig! Kändes helt otroligt när man såg de små armarna och fötterna. Det är en livlig krabat som nästan aldrig är still. Tydligen är jag inte i v18 som jag trodde utan v17 och nu är det nya datumet 29/11. Så vi ska dit nästa vecka igen och då ska vi få med oss kort hem. Tydligen tyckte hon att det inte blev några bra kort denna gången så vi får snällt vänta, men det gör inte så mycket för nu har vi sett den lill* och den lever och frodas där inne.

Imorgon är min sista arbetsdag sen är det semester i nästan 3,5 vecka och det känns nästan overkligt! Kommer bli så skönt att få vara ifrån jobbet och resa lite samt bara vara hemma!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!

Vad kul att det gick bra! Antar att ni bestämt er för att inte ta reda på om det är en flicka el pojke. Och det viktigaste är ju att barnet är friskt förstås. Och samma sak hände ju mig; trodde jag var i v 18 men fick snällt dra tillbaka en vecka... TRIST! För man vill ju liksom bara att veckorna ska gå!



Men hur kommer det sig att ni ska tillbaka och göra ett till ultraljud? När ska ni till barnmorskan nästa gång? Själv är det nu 11 dagar kvar (kan ju bli längre, Gud förbjude!) men jag ber för allt jag är värd att det snart måtte vara dags! Inte för att jag ser fram emot förlossningen, men jag är så vansinnigt trött på den stora magen nu!



Ha en bra kväll!

2009-06-17 @ 19:31:42
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback