Äntligen!

Äntligen ledig! Trodde aldrig jag skulle palla med denna veckan, definitivt inte imorses när det SNÖADE! Har jobbat varje dag sen förra lördagen och det känns vill jag lova. Så imorgon åker vi till Värnamo för att "bara vara" över helgen. Att vi valde Värnamo var för att vi ville åka någon annanstans och till en stad där det fanns ett Scandic-hotell. Och voila, Värnamo blev det! Ser redan fram emot den underbara frukosten på söndag! På vägen hem ska vi sväng in på IKEA i Jönköping och kika in lite framtida inköp.



Nu ska jag slappa lite framför TV´n innan jag ska ner till Rickard och möta han på jobbet. Vi ska åka till Rickards mor med nyckel sen så hon kan ta hand om våra katter över helgen. Känns skönt att man kan ta till familjen i såna här lägen.

Just det, idag kom deklarationspappren. Sånt är alltid lika spännande, jag har hittills aldrig behövt betala tillbaka. Är alltid lika rädd för att det ska stå minus på lappen men jag klarade mig denna gången också! Ska bli spännade och se hur det blir för Rickard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback