Bomullhjärna.

Igår började näsan rinna när jag var på jobbet. Tänkte väl inte så mycket på det förrän på kvällen slog det till ordentligt! Bomull i huvudet och konstant tätt i näsan. Man är som i en egen värld, på en spejsigt sätt måste jag säga. Får hoppas att jag inte behöver vara hemma från jobbet bara, det kostar mer än vad det smakar så att säga.

Vi var i alla fall och gjorde en sorts "stohandling" förrut. Nu har vi mat för ett antal dagar framåt i alla fall och det känns himla bra. Så trist att handla varje dag, så nu ska vi väl inte behöva göra det förrän i slutet på veckan igen.

Nu ska jag äta mitt wienerbröd - ska bli gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi var på 3B... Det har blivit så de senaste lördagarna. Det gick bra på jobbet, men givetvis inte lika bra som det skulle ha gjort om du varit där förstås.... Du får se till att inte bara gömma dig på nätterna!!! :P



Hoppas wienerbrödet smakade och hoppas du får en lugn natt!

Kram

2009-03-23 @ 20:51:56
Postat av: Josefine

Vi var på 3 B... det har blivit så de senaste lördagarna. Så himla mysigt är det i alla fall att gå ut och fika. Dagen gick bra, men givetvis inte så bra som den skulle ha gjort om du varit där...=)



Hoppas wienerbrödet smakade och hoppas du får en lugn natt!

Krya på dig!

2009-03-23 @ 20:53:54
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com
Postat av: lisa

hej! dessutom är det lagom svårighetsgrad på negerbollr hehe. bra att storhandla sådär. jag måste det för det funkar absolut inte att handla flera ggr. men innan vi fick barn var det daglig handling..

2009-03-24 @ 06:52:53
URL: http://lisavernersson.blogg.se/
Postat av: lisa

just det, trist med förkylningen. jag har också vart det och jag tycker det är så jobbigt att vara förkyld för man känner sej ganska risig men ändå måste måste man vara alert. krya på dej

2009-03-24 @ 06:54:12
URL: http://lisavernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback