I väntans tider.

Baah, jag hatar att vara tvungen att vara hemma! Tycker inte om att vara "fastlåst" så, men jag måste. Väntar på en hantverkare som ska koppla in våra diskmaskin, får hoppas han har tänkt att dyka upp inom det snaraste så jag kan få bege mig ut sen. Måste handla bland annat, och på listan står diskmedel, frågan är bara vilket man ska köpa? Lär finnas en uppsjö av såna misstänker jag.

Rickard har beställt en ny mobiltelefon som han fick igår, men tror ni den funkar som den ska?
- Nej!
Och tror ni att alla saker var med?
- Nej!

Det är så typiskt! Så det var bara att ringa till stället vi beställde den ifrån och ifrågasätta det hela. Nu ska vi tydligen skicka tillbaka alltihopa så ska de kolla på den och se vad de kan göra. Själv har jag haft en väldans tur när jag beställt mina telefoner från samma ställe. Alla har fungerat och allt har funnits med. Har ändå beställt tre eller fyra stycken. Kikade runt lite för att se om det var någon jag skulle kunna tänka mig och fastnade för denna:



Är egentligen en Nokia-person men det fanns ingen Nokia som direkt motsvarade denna, men den här kändes helt okej för att vara en Samsung. Kolla gärna själva på http://www.katshing.se, finns mängder av telefoner. Man kan bli sjuk av "vill ha-begär" när man kollar runt där.

Igår hade vi ett så kallat reflektions-möte, där vi i smågrupper på jobbet får ta upp om det är något vi vill ventilera etc. Vi kom in på hur olika vi är som personer. Jag "erkände" att jag är en lugn och tillbakalutad person, som gör det som ska göras utan vidare krusiduller. Dock fick jag uppfattningen av att det tydligen inte alltid gillas, ingen sa det direkt till mig men fick ändå såna vibbar. Jag är inte en person som kommer med nya idéer men för den sakens skulle så är jag inte främmande för att pröva på nya saker. Tvärtom, jag gillar förändringar - men tyvärr är det som sagt sällan jag själv som kommer med idéerna. Tror jag kommer ta upp samma ämne nästa gång, det känns som om det inte riktigt blev klart med det ämnet denna gången.

Två dagar kvar till Stockholm nu, härligt!

Kommentarer
Postat av: Paola

En amerikansk kanal. Visas inte i Sverige tyvärr.

2009-03-11 @ 11:45:52
URL: http://paoolavidal.blogg.se/
Postat av: Moolin.se

Jag spanade på den där igår! Men den va lite för plottrig tyckte jag.. :S

2009-03-24 @ 11:07:30
URL: http://www.moolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback