KÄNDISAR!

Hör och häpna! I går när jag och Rickard tog oss en kvällstur till vårat lokala McDonalds så får vi se två välbekanta ansikten. Babsan och Christer Lindarw! Jojjomensan, de stegar in som inget hade hänt. Fast i vanliga kläder förstås. De flesta som var där inne var småglin så många kände inte igen dem, men vi satt och småflina som sig bör när man ser "kändisar". Rätt coolt att de kom till lilla Lidköping ändå, de åkte i nån slags turnebuss som hette "Lindbergs Lounge". Såg väldigt frän ut måste jag säga.



Annars har jag jobbat hela helgen, endast ledig idag och går på imorgon eftermiddag igen. Dock har helgen ramlat på bra. Melodifestivalen i lördags och jag var rätt imponerad av startfältet. Klart det starkaste av alla fyra lördagarna. Min personliga favorit var Star Pilots. Och ja, jag vet att det är en kopia av deras första hit - men jag gillar det i alla fall. Har alltid varit svag för Johan Becker, ända sen han var med Fame Factory.
Mest imponerad blev jag av Susanne Alvfengrens låt, hade dömt ut den redan innan men ändrade mig rätt snart. Ska bli intressant och se på lördag vilka som tar sig vidare till Stockholm. Kommer bli så skönt och kul att komma till Stockholm på en hotellhelg igen. Det är såna resor som får mina tunga arbetsdagar att fungera, att ha något att se fram emot. Senare ska vi planera in en kryssning till Kiel, men det blir till semestern. Känns avlägset med sommaren, men innan man vet ordet så är den här!

Kommentarer
Postat av: lisa

Hihih! va kul att det var på donkan! Man blir ju sådär fånigt fnissig när man ser kändisar, för man är ju inte direkt van. Jag tycker också det var såå bra i lördags, massa bra låtar! Mina favvisar var Agnes ch piloterna.

Va trevligt med hotellhelg i stockholm, längtar också en massa till sommaren!

2009-03-03 @ 06:56:22
URL: http://lisavernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback