LISEBERG VS GRÖNA LUND!

Var nyss inne på Liseberg och läste om deras nyhet "Hanghai", den verkar ju helt jäkla ball! Tyvärr har jag blivit "fegare" det  sista och får lättare illamåendekänsla. Men frågan är om jag inte ska pröva denna ändå? Får se hur den ser ut i verkligheten först. Bild från www.liseberg.se



Och på Gröna Lunds hemsida går det att läsa på deras monsterbygge "Insane". Den ser ut att vara helt annorlunda än mot vad man är van vid när det gäller bergochdal-banor. Här måste man nog också se hur den ser ut innan man lovar att åka den. Bild från www.gronalund.se



Vad tror ni? Skulle ni våga?

Kommentarer
Postat av: Josse

Jodå, jag kommer nog orka gå hemma. Möjligtvis kommer jag bli lite uttråkad för jag vill att barnet ska komma.... men annars klarar jag mig lugnt med att bara chilla dagarna igenom...:P



Och wooow! Jag älskar att åka saker, det där på Liseberg måste jag ju bara prova på!!! Får bli till hösten typ kanske. Gröna Lund har jag inte varit på på många år men visst verkar det häftigt.



Hehe, tack ska du ha; bästa koordinatorn, jo jag tackar! Känner mig totalt helt kass, ärligt talat, det passar nog mig bättre att vara ute och jobba.



Så ni ska till Götet imorgon. Vad ska ni göra där? Hoppas ni får kul!

Kram

2009-03-19 @ 21:50:39
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback