Tidsfördriv.

Vilken låt tycker du verkligen inte om?
Låtar av James Blunt, klarar dom bara inte.


Vad har du på dig just nu?

Zebramönstrade sockar, svarta mysbyxor + linne.


Tar du ofta tupplurar?

Njae, olika. Beror lite på huruvida om jag ska jobba eller har jobbat natt.


Vem kramade du senast?

Rickard, för ca 30 min sen.


Vad åt du till middag?

Hamburgare.


Vad köpte du senast?

En dubbelt våffeljärn.


Vad lyssnar du på just nu?

Schlagerkanalen i vanlig ordning.


Vilket väder gillar du mest?

När det är lagom varmt ute.


Vad finns på ditt nattduksbord?

Halstabletter, handlotion, vattenflaska, plåster.


Säg något till personen som utmanade dig:

Har inte blivit utmanad, läste denna hos www.moolin.se


Nämn två saker dig själv som du tycker är fantastiska!

1. Jag är snäll. 2. Jag försöker se positivt på allt som händer.


Nämn några saker du inte kan leva utan:

Rickard, familjen, mina vänner, katterna


Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?

Rickard, haha.


Om du skulle bli förvandlad till en kändis av det andra könet, vem skulle du vilja bli?

Någon av dom där cheferna som får en massa bonusar, de är ju rätt så kända nu menar jag plus att jag skulle ha fett med pengar.


Vad är ditt favorit-te?

Minns jag drack jordgubb/rabarber någongång och det var gott.


Vad skulle du vilja bli av med just nu:

FÖRKYLNINGEN!


Om du kunde resa varsomhelst i världen inom en timme, var skulle du resa?

Njae, spelar ingen större roll. Sällskapet är viktigare.


Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med?

Rickard.


Vad ska du göra nu?

Missbruka nässpray.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback