Tillbaka i vardagen.

Så var man hemma igen från den lilla resan till Värnamo. Det var en rätt söt stad även om den var lite död. När vi kom fram igår så var det marknadsdag, så det var rätt kul och kika runt. Tyvärr regnade det men det fick gå bra ändå. Vi köpte inget där, dock handlade vi desto mer på A6 och IKEA. Hotellet var helt okej, det var det så kallade "Designhotellet" i Värnamo minsann fick vi lära oss. Bruno Mathsson har ju härjat en del där verkade det som, hehe. Dock fick vi byta rum, för när vi skulle lägga oss kom de stekos från ventilationen. Inte ens hotellpersonalen kunde förklara det, men vi fick i alla fall ett nytt rum och där luktade det inget som tur var. Hade dock hoppats på att få en svit men icke.

Imorgon är det ren vardag igen och då ska jag bland annat ringa några samtal samt hjälpa mor min på hennes jobb. På eftermiddagen ska jag till min frisör och se vad jag ska hitta på denna gången. Efteråt ska jag och min äldsta brorsdotter hitta på något, vad vet jag inte än. Ska bli kul och umgås med henne igen, var ett tag sen nu. Imorgon ska jag även jobba natt, ser inte fram emot det så väldans men har jag tur så behöver jag bara jobba två nätter denna veckan. Hoppas hoppas!


Kommentarer
Postat av: lisa

Hej, mysigt med alla småresor ni gör du och Richard!

2009-03-30 @ 19:56:44
URL: http://lisavernersson.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej!

Hihi... jamen du har ju rätt - jag är väldigt trist nu förtiden. Men jag äter allt redan järntabletter men det gör ju ingen nytta, verkar det som! Fortfarande lågt och till på köpet får jag ju rejält ont i magen och halsbränna...



Jaja, nu har jag klagat klart här lite. Hoppas du får en bra natt!

Kram

2009-03-30 @ 20:27:20
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det är ju så vackert i din hemstad.. :-) Och tur med vädret hade vi det med.



Värnamo händer det titt som tätt att jag hamnar i. :-) Min svåger bor typ en mil därifrån. Lite litet och inte så mycket folk ute jämt näe.. :-)

Ha en fin dag!

Kram

2009-03-31 @ 17:18:49
Postat av: Nnika

Den där kommentaren utan namn var från mig.. Blogg.se gillar att retas med mig.. :-)

2009-03-31 @ 17:20:12
URL: http://nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback