Ur spår.

Jag känner mig aningens ur spår idag. Blir så ibland när jag jobbar natt och sömnen blir lidande. Ska dock inte klaga på natten jag jobbade, den var väldigt lugn. Kanske var det som var bekymret när jag sen skulle sova igår. Man är inte tillräckligt trött på något vis.

Idag ska vi i alla fall få hem våran diskmaskin! Och imorgon är det tänkt att den ska bli installerad, så vi hoppas på att kunna köra en maskin redan imorgon kväll. Kanske borde köpa såna där diskmaskinstabletter idag så det finns hemma.

Annars händer det inte så mycket, vi går mest och längtar tills på fredag då vi ska till Stockholm, Globen! Kommer bli hur grymt som helst nu när vi sitter på rad två. Det är så man kommer att känna svettstänket nästan! Är så himla glad att min favorit Sarah Dawn Finer gick vidare, sen får vi se om det går hela vägen för henne.

Har lekt lite på picnik.com och gjort ett litet kollage på mina underbara brorsbarn:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback