Publicerad i Aftonbladet.

Satt och googlade runt lite och hittade denna artikeln: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2997866.ab Längre ner i artikeln kan ni läsa MITT namn. Jojomensan, och jag vill minnas att jag även var med i den tryckta upplagan av Aftonbladet denna dagen detta publicerades. Ja SJ är ett företag som inte alltid håller vad de lovar. Vet inte hur många gånger tåget blivit försenat! Man får vara glad om man slipper byta tåg, i annat fall kan man lätt missa nästa tåg och får snällt vänta på nästa, OM det ens går ett nästa tåg.

Idag är jag "ledig". Skulle jobbat två dagpass men chefen ringde igår och frågade om jag kunde ta nattpasset istället och jag tyckte det lät som ett bra byte. Slippa gå upp så okristligt tidigt två dagar plus att få mer OB-tillägg, det är inte pjåkigt. Ska försöka gå på syster-mötet som är i eftermiddag, få in lite mer flextid. Ligger just nu på minus 3timmar, vilket i sig inte är någon fara eftersom vi får ligga 20timmar minus. Men jag tycker allt det är skönare att ligga på plus, känns bättre inombords då.

Sitter i vanlig ordning och lyssnar på Schlagerkanalen på TV´n. 1000miles med H.E.A.T är ju bara för bra, ser verkligen fram emot deras live-framträdande i Globen. De flesta av de nya schlagerlåtarna fastnar ju mer man hör dem. Dock har jag inte sett tjusningen med låten "Snälla, snälla", så om någon har en förklaring till varför denna låt över huvudtaget skulle gå vidare får gärna berätta det! Scotts tror jag tyvärr inte har någon chans mot Sarah Dawn Finer, men jag tycker de ska vara glada över att de kom till Andra Chansen med sin låt faktiskt. Synd att de inte fick en bättre låt, de hade kunnat komma långt på det. För övrigt tycker jag att Sarah Dawn Finer är klart den snyggaste av alla deltagarna i år!



(bild från Google)

Kommentarer
Postat av: Veronica

sv: Ja, jag kan ju inte klandra dig att bli tokig ibland. Jag försöker att inte äta så mycket choklad, eller sötsaker överhuvudtaget, men det är ju så extremt svårt!

2009-03-04 @ 14:24:04
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback