God mat och bio!

Idag har vi firat fyra år tillsammans, jag och Rickard! Känns ofattbart men ack så härligt! Dagen har vi spenderat tillsammans i Skövde. Först en sväng på Elins Esplanade, fikade och kikade lite i affärer. Därefter åkte vi till Stallsiken, till Media Markt - jä*lar vilken affär! Där vill jag shoppa loss, speciellt när vi ska flytta till nytt boende, hehe. Efter det åkte vi till Kryddan och njöt av god mat innan vi begav oss till bion. Filmen vi såg var "En natt på museet 2" en helt okej film måste jag säga.
Imorgon har vi ännu en ledig dag tillsammans, ska bli så skönt! God natt alla, nu ska vi hitta till sängen!


Kommentarer
Postat av: susanne

Vad mysig dag ni har haft, grattis på fyraåsdagen, skoj att få flytta. vart ska ni flytta.? Skönt att få vara ledig en dag till.. krmane

2009-05-25 @ 06:18:46
URL: http://susannesdagar.nu
Postat av: lisa

Grattis till 4 år. Ni är söta ihop tycker jag!

Kram

2009-05-25 @ 13:20:17
URL: http://lisavernersson.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej!

Vad kul att ni varit ihop så länge! Grattis till det. Så ni tittade inte på Änglar och Demoner på bion då? Den skulle jag gärna vilja se. Det var dock inte längesen jag såg den första "Natt på museet", den var ju lite rolig, faktiskt.



Hörde att det var mycket på jobbet - usch då! Du anar inte hur enormt skönt det är att bara få vara ledig och göra precis vad man vill. Men håll ut - snart är det ju din tur! Ska ni till barnmorskan snart igen?



Hoppas allt är bra med dig och bebben!

Kram

2009-05-26 @ 14:17:46
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback