Hejja Norge?

Jag fattar inte grejen med Norges bidrag i Schlager-EM. Tycker verkligen så många att den är SÅ bra? Vad är det i så fall som är SÅ bra? Förklara gärna ni som vet. En låt som jag fastnat för är Albanien - Kejsi Tola: "Carry me in your dreams". Hon är inte den mest erfarna tjejen men jag gillar låten faktiskt. Håhå jaja, vi får se vad som händer imorgon, vi håller väl alla tummarna för att vi i alla fall ska slippa kvala nästa år! Sen vore det så klart trevligt om finalen gick inom Norden så man kan åka och titta på spektaklet LIVE någon gång, hehe.

Det gick himla bra att jobba både idag och igår, allt har flytit på otroligt fint och det har känts skönt. När jag gick hem var det endast 9(!)stycken patienter på hela avdelningen! Det kan både vara bra och dåligt, håller det sig lugnt är det skönt men ramlar det in en massa patienter kan det bli en tuff helg. Skickade hem den andra sköterskan två timmar tidigare eftersom det var så lugnt, hon var ju snäll och gjorde det för mig för någon vecka sen. Tjänster och gentjänster, skönt när det fungerar så!

Om en timme ska jag möta upp Rickard för då har han jobbat klart för idag, sen bär det av mot mina föräldrar i Råda där vi är bjudna på mat. Himla skönt och slippa stå med maten själv, framför allt för min del när jag inte uppskattar att stå och göra mat över huvudtaget.


Kommentarer
Postat av: susanne

visst var det lungt idag på jobbet. det var inte många patienter kvar då. Undra hur många det är i morgon när vi kommer dit. ha en bra fredag kväll

2009-05-15 @ 18:00:22
URL: http://susannesdagar.nu
Postat av: Josefine

Jag gillar Norge. Tycker det ser så gulligt ut när han står där och lirar fiol! Det klart, det är ju inte sån kvalité som "Balkan girls" men nära...:P



Gött att allt gick bra på jobbet, jag antar att du jobbar hela helgen? :S



Ja, de tror nog att det kommer att bli en liten kille, men färgen har vi faktiskt valt själva. För grejen är att det var nästan det enda som passade med det gul-vita.



Ha en fortsatt bra fredag!

Och du, visst ÄR det tråkigt att laga mat!



Kram

2009-05-15 @ 21:13:08
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com
Postat av: johan

Norge va så fruktansvärt dåliga tycker jag!

Hur i allsin dar kunde dom gå o vinna hela skiten?

Det är för mig en stor jävla gåta!

2009-05-18 @ 22:30:39
URL: http://gullgurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback