Inskrivning.

I helgen har vi varit nere i Falkenberg och Ullared tillsammans med mina föräldrar. Vi gjorde en liten minisemester och det var både kul och skönt att komma bort över helgen. Falkenberg måste jag säga var en överraskande bra stad så den kan jag rekomendera att ni åker till. Vi var som sagt även en sväng i Ullared, mest för att mina föräldrar aldrig varit där förrut så det var de som handlade mest, över 2000kr slutade deras nota på. Vi handlade "bara" för 700kr, vi skulle egentligen inget ha men så blir det att man plockar ner smått och gott. Vi var hemma redan vi 16-snåret igår och det var skönt att ha lite kväll hemma också.
Som det är nu så är det ingen mer resa inplanerad förrän i slutet på juni och då ska vi och hela min familj till Karlstad och fira min bror som fyller 40år. Blir säkert nån dagsutflykt eller liknande innan som vi gör, men vi får se längre fram va det kan bli.

Illamående har blivit bättre den sista veckan tycker jag men det är fortfarande värst på kvällen och det är så trist att man varje dag liksom vet vad som väntas! Får hoppas det försvinner allt mer det också. Imorgon ska vi till MVC för så kallad inskrivning, och så ska vi boka in en tid för ultraljud. Det är det som man ser fram emot mest just nu, att få se det lilla livet. Har fortfarande inte bestämt huruvida vi ska ta reda på könet eller inte än. Men det är ca 1,5mån kvar tills vi får göra ultraljudet så vi får se.

Kommentarer
Postat av: lisa

Hej! Spännande med ultraljudet sen..det är fantastiskt att det bor en liten bebis i din mage!

Jag såg alltid fram emot att gå till barnmorskan, det är ju så kul att höra bebisens hjärtslag och mäta magen och sånt!

2009-05-11 @ 20:14:18
URL: http://lisavernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback